Coffee Hub | Кафе Хъб следва всички международни стандарти и разпоредби за връщане и отказ на поръчка, регулирани от Европейския потребителски център и Комисията за защита на потребителите в България. Всеки наш клиент може да върне получената от него поръчка, според нашата политика за връщане и замяна на стоки.
Може да върнеш продукт закупен от coffeehub.bg в срок от 14 дни от датата на неговата доставка.
При връщане на стока закупена от сайта ни, трябва да се приложи пълният получен комплект на продукта, както и всички съпътстващи го документи – касов бон, фактура, приемо-предавателен протокол и гаранционна карта (ако е издадена такава). Освен закупената стока, следва да се върнат и всички получени с нея подаръци, в случай, че такива са ти изпратени от coffeehub.bg.
Правото на отказ не се прилага и в следните случай:
– Зa дocтaвĸa нa cтoĸи, ĸoитo пopaди cвoeтo ecтecтвo мoгaт дa влoшaт ĸaчecтвoтo cи или имaт ĸpaтъĸ cpoĸ нa гoднocт.
– Зa дocтaвĸa нa зaпeчaтaни cтoĸи, ĸoитo ca paзпeчaтaни cлeд дocтaвĸaтa им и нe мoгaт дa бъдaт въpнaти пopaди cъoбpaжeния, cвъpзaни c xигиeнaтa или зaщитa нa здpaвeтo.
– Зa дocтaвĸa нa cтoĸи, ĸoитo cлeд ĸaтo ca били дocтaвeни и пopaди ecтecтвo им ca ce cмecили c дpyги cтoĸи, oт ĸoитo нe мoгaт дa бъдaт oтдeлeни.
Транспортните разходи за връщане и замяна са за сметка на Клиента, освен в случаите когато:
получената стока явно не съответства на заявената в поръчката;
грешката е настъпила в резултат на вина на coffeehub.bg;
В тези случаи клиентът трябва да изпрати стоката с куриерска фирма Спиди за сметка на coffeehub.bg.
ВАЖНО: Не изпращайте стоката с наложен платеж, тъй като няма да бъде приета!
Ако все пак решите да посетите склада ни, направете си услуга и се обадете предварително за да уговорите среща с наш служител, за да не се налага да чакате.